Usługi SEO – wybieraj doświadczone agencje

Firmy lub właściciele sklepów internetowych, którzy chcą dotrzeć do wysokich pozycji w wynikach wyszukiwania, mogą to uzyskać na co najmniej trzy sposoby. Pierwszy – najbardziej wadliwy – to podejmowanie działań na własną rękę. Nie mając kwalifikacji w tematyce SEO i nie śledząc systematycznie doniesień o modyfikacjach w algorytmie Google, trudno postępować dobrze i – co […]

Strategia SEO dla lokalnej firmy – jak ją skutecznie zaplanować ?

Z 90% konsumentów szukających lokalnych firm online, lokalne pozycjonowanie jest niezbędnym narzędziem marketingowym dla firm chcących przyciągnąć potencjalnych klientów. Niezależnie od tego, czy posiadasz siedzibę stacjonarną, czy też prowadzisz biznes online, który obsługuje konkretną lokalizację, potrzebujesz strategii skierowanej na zlokalizowane wyszukiwania i użytkowników w Twojej okolicy. W ten sposób uzyskasz wyższą pozycję w wyszukiwarce Google, […]

Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś krocie za firmową stronę www, a ta nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyn powinieneś szukać w małej zauważalności w internecie. Internauci najczęściej używają Google – dobry biznesmen powinien więc zatroszczyć się o […]

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

By konsument wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]

Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków

Powszechność internetu oraz prostota użycia go do znalezienia potrzebnych usług i towarów przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo chce obecnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo postawienie strony www nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – kluczowa jest bowiem widoczność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Sporo niedużych przedsiębiorstw, świadczących usługi […]

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Funkcjonalność stron www wynika przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony internetowe musimy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale też przyzwyczajeniach internautów – kiedy nawigacja po serwisie będzie dla nich źródłem trudności, szybko przeniosą się na drugą witrynę i zdecydują się na usługi innej firmy. Aby zatem witryna dała nam oczekiwane zyski, warto zatroszczyć […]

Podstawowe informacje o pozycjonowaniu

Funkcjonują 3 główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dodanie do frazy nazwy danej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły: – kraj (przykładowo “producent obuwia Polska”) – miasto (“saksofonista Kraków”) – dzielnicę (“sklep […]

Organizacja targów, kreowanie wizerunku marki – co zlecisz agencji reklamowej?

Akcje reklamowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych. Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże […]

Pozycjonowanie – czy warto?

Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki. Algorytm Google ocenia każdą witrynę www […]