Akcje reklamowe winny być istotnym elementem budowania rozpoznawalności firmy niezależnie od tego czy zajmujemy się produkcją, sprzedażą czy świadczeniem usług. Spółki oraz duże przedsiębiorstwa stać na stworzenie i utrzymanie swoich wydziałów ds. reklamy, jednak niewielkie biznesy, które sporadycznie prowadzą akcje promocyjne, na ogół szukają pomocy u zewnętrznych agencji marketingowych.
Agencja reklamowa – zespół profesjonalistów pomoże Ci w promocji
Agencja reklamowa to grupa kreatywnych ludzi z ogromnym doświadczeniem, mających szereg umiejętności z zakresu marketingu. Dzięki współpracy z profesjonalistami bardzo dobrze orientującymi się zarówno w obszarze tradycyjnych mediów, kampanii marketingowych w sieci (social media, filmy i animacje viralowe), jak i grafiki użytkowej (także DTP), agencja reklamowa zapewnia klientom całościową obsługę. Nowe przedsiębiorstwa mogą zlecić przygotowanie kompletnej identyfikacji wizualnej razem z księgą znaku i szablonami akcydensów (koperty, wizytówki czy papier firmowy), a te które dysponują już własnym logo mogą być pewne, że będzie ono odpowiednio zastosowane podczas projektowania materiałów reklamowych – stoisk targowych, plakatów, ulotek lub billboardów. Agencja reklamowa pomoże również stworzyć interesujące, unikalne artykuły na stronę www firmy, a także zaplanuje strategię interakcji z klientami poprzez popularne portale, jak np. Twitter, Facebook i Instagram.
Do jakich podmiotów adresowana jest oferta agencji reklamowej?
Oferta agencji reklamowej adresowana jest zwłaszcza do firm, które nie dysponują własnym działem promocji. Aczkolwiek nie znaczy to, iż to jedyny model współpracy. Działanie agencji częstokroć polega na udzieleniu wsparcia funkcjonującemu już w przedsiębiorstwie działowi zajmującemu się reklama i marketingiem. Jeśli więc nie ma on doświadczenia w przygotowaniu sympozjów, spotkań z klientami bądź targów, które na ogół wymagają drobiazgowego planowania, te zadania może przejąć zewnętrzna agencja marketingowa. Może ona także posłużyć za narzędzie wspomagające budowę harmonijnej i kompetentnej ekipy pracowników – wystarczy zlecić jej przygotowanie planu szkoleń albo zaplanowanie warsztatów integracyjnych. Na rynku działają tysiące agencji marketingowych, trzeba jednak wybierać te, które gwarantują dostęp do szerokiego grona wykwalifikowanych profesjonalistów. Umożliwi to zlecenie wszystkich czynności marketingowych jednej agencjii w rezultacie – większy nadzór nad wizerunkiem firmy oraz integralnością kampanii.
K-MYK Agencja kreatywna
al. Powstania Warszawskiego 15
31-539 Kraków
Mob.: + 48 733-378-564
E-mail:
[email protected]