Google radzi, jak rozpoznać dobrą firmę SEO

Jeśli prowadzisz swój biznes i uruchamiasz dla niego stronę firmową, na pewno po czasie rozmyślasz o tym, jakie działania podjąć, aby pojawiała się ona na topie rezultatów wyszukiwania. To oczywiste przecież, że w dzisiejszych czasach obecność w sieci jest jednym z warunków sukcesu, ponieważ to właśnie tu gros klientów pierwszy raz przeczyta o twojej ofercie. […]

Brak klientów? Sprawdź, co zyskasz dzięki optymalizacji stron

Zapłaciłeś krocie za firmową stronę www, a ta nie przyciąga kolejnych kontrahentów? Jest doskonale zaprojektowana oraz posiada nowoczesne rozwiązania, ale pieniędzy w ogóle nie jest więcej? Licznik odsłon nie rusza się pomimo intensywnych działań? Prawdopodobnie przyczyn powinieneś szukać w małej zauważalności w internecie. Internauci najczęściej używają Google – dobry biznesmen powinien więc zatroszczyć się o […]

Link building poprzez PBN – postaw na wizytówki NAP i artykuły z canonicalem

By konsument wyszukał twój biznes powinieneś nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz również postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie pojawiają się na niej kolejne fachowe i pomocne dla odbiorcy artykuły. Lecz nie wolno również zlekceważyć tzw. link buildingu, czyli pozyskiwania linków […]

Atrakcje turystyczne w Małopolsce – gdzie szukać o nich informacji?

Mimo, że Małopolska to jedno z najmniejszych województw w Polsce, ma ono mnóstwo do zaoferowania zarówno odwiedzającym zza granicy, jak i z innych części kraju. Dzieje się tu wiele, więc czasem trudno odnaleźć się w setkach informacji o ciekawych atrakcjach i planowanych imprezach kulturalnych czy sportowych w Małopolsce. Atrakcje w Małopolsce – odwiedź serwis stworzony […]

Klienci szukają firm online – o pozycjonowaniu stron www Kraków

Powszechność internetu oraz prostota użycia go do znalezienia potrzebnych usług i towarów przyczyniła się do tego, że każde przedsiębiorstwo chce obecnie być zauważonym w sieci. W rzeczy samej, samo postawienie strony www nie znaczy, że nowi klienci do nas trafią – kluczowa jest bowiem widoczność na pierwszych miejscach wyników wyszukiwania. Sporo niedużych przedsiębiorstw, świadczących usługi […]

Jak rozsądnie korzystać z informacji publikowanych na blogu o zdrowym stylu życia?

Internet to miejsce, gdzie niesłychanie łatwo udaje się znaleźć informacje na dowolny temat. Internauci upodobali sobie w szczególności szukanie porad w wyszukiwarce Google odnośnie zagadnień zdrowotnych, nierzadko nawet poprzedzając definitywną decyzję o konsultacji z lekarzem dniami surfowania po sieci z nadzieją na własnoręczne odszukanie odpowiedzi na palący problem. Lecz czy to rozsądny sposób korzystania z […]

Czy tworzenie stron lepiej zlecić agencji czy freelancerowi?

Funkcjonalność stron www wynika przede wszystkim z ich projektów. Projektując strony internetowe musimy nie tylko pamiętać o względach estetycznych, ale też przyzwyczajeniach internautów – kiedy nawigacja po serwisie będzie dla nich źródłem trudności, szybko przeniosą się na drugą witrynę i zdecydują się na usługi innej firmy. Aby zatem witryna dała nam oczekiwane zyski, warto zatroszczyć […]

Sitemap, czyli mapa witryny – czym jest i dlaczego Twoja strona jej potrzebuje

Osoby, które dopiero wprowadzają swój biznes do sieci, często odczuwają frustrację, kiedy strona ich firmy nie pojawia się natychmiast w wynikach wyszukiwania. Pełna indeksacja nowych stron może trwać nawet miesiącami i na długość tego procesu wpływa wiele czynników. Jednym ze sposobów na jego przyspieszenie jest utworzenie mapy witryny i zgłoszenie jej w Google Search Console. […]

Podstawowe informacje o pozycjonowaniu

Funkcjonują 3 główne strategie pozycjonowania: – pozycjonowanie lokalne, – pozycjonowanie Long Tail, a więc na tzw. długi ogon, – pozycjonowanie okresowe. Pozycjonowanie Lokalne W pozycjonowaniu tego rodzaju istotne jest dodanie do frazy nazwy danej lokalizacji. W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły: – kraj (przykładowo “producent obuwia Polska”) – miasto (“saksofonista Kraków”) – dzielnicę (“sklep […]

Pozycjonowanie – czy warto?

Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki. Algorytm Google ocenia każdą witrynę www […]