
Więcej informacji o pozycjonowaniu sklepów internetowych na https://seo4.net/pozycjonowanie-stron/.
Pozycjonowanie to szereg działań, które mają na celu poprawienie widoczności stron w bezpłatnych (organicznych wynikach prezentowanych w wyszukiwarce. Im wyższą pozycję zajmie strona w SERPach, tym większy ruch w witrynie, co ostatecznie daje możliwość zwiększenia konwersji firmy. Drugą zaletą tego działania jest budowa rozpoznawalności usługi, produktu bądź samej marki.
Algorytm Google ocenia każdą witrynę www w oparciu o plus minus dwustu najrozmaitszych faktorów. Wynik tej ewaluacji warunkuje to, na którym miejscu strona albo jej podstrona wyświetli się internaucie w SERP na konkretne słowo kluczowe. Za najistotniejsze czynniki rankingowe fachowcy ds. SEO uznają np. linkowanie (off-site i on-site), jakość treści, a także prędkość ładowania.
Wyszukując w przeglądarce Google dowolną frazę, internauta dostaje wykaz stron, których treść została uznana za najlepszą odpowiedź na wpisane zapytanie. Które strony pojawią się w SERP na pierwszych pozycjach? Przeważnie te, których zawartość jest dobrze wypełniona trafnymi słowami kluczowymi. a przy tym unikalna. Na pozycje wpływ ma również prawidłowo zoptymalizowanie kodowanie, szybkość wczytywania się witryny (nie tylko w wersji na desktop, ale i mobile), jak również ilość linków odsyłających do naszej strony.
Czy warto powierzyć pozycjonowanie i optymalizację strony albo sklepu internetowego agencji SEO?
Algorytm Google systematycznie ulega zmianom, zatem zaleca się zostawić optymalizację oraz pozycjonowanie stron oraz sklepów internetowych zawodowcom. Trafnym wyborem jest firma SEO, która posiada kilkuletnią praktykę w takich działaniach. W takich agencjach pracuje wielu ekspertów nie tylko od SEO, lecz także kreatywnego pisania i programowania. Pozostawiając pozycjonowanie zewnętrznej agencji zaoszczędzone czas i środki można przeznaczyć na inne działania, które dodatkowo zwiększą przychód firmy.
Do kogo adresowana jest usługa pozycjonowania sklepów oraz stron internetowych w Google?
Pozycjonowanie to głównie usługa skierowana do zarządców stron www, które służą do prezentacji i sprzedaży usług czy wyrobów firmy. Prowadząc dowolny biznes niewyobrażalne jest w dzisiejszych czasach nie założyć strony firmowej lub ją uruchomić, jednak zaniechać jej pozycjonowanie. Biznes to ciągłe współzawodnictwo o pozyskanie nowych klientów. Wedle statystyk aż 97% klientów poszukuje w internecie informacji o lokalnych markach, co jasno pokazuje do jak szerokiej grupy klientów można w ten sposób dotrzeć. A pojawienie się adresu strony albo sklepu na pierwszej stronie wyników wyszukiwania bardzo zwiększa prawdopodobieństwo, iż internauta zdecyduje się na nasze usługi.
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]